Customer Support



Alles voor de ultieme klantenreis

BAS is groot geworden doordat klanten ons merk vertrouwen. Om diezelfde reden groeien we door, wereldwijd. Daar slagen we in door onze relaties mee te nemen op een ultieme, zo persoonlijk mogelijke Customer Journey. In elke fase van het advies-, koop- en servicetraject. Via alle kanalen, offline en online. Daarin speelt Customer Support een glansrijke voorhoederol.

Samen gaan we voor wereldwijde transacties waar iedereen wijzer van wordt. De wensen en ervaringen van onze klanten staan bij alles wat we doen centraal. We hebben proactief contact, digitaal en face to face, en staan 24/7 klaar om vragen te beantwoorden. We zorgen voor relevante informatie, ontvangen klanten op onze locaties, halen ze op van het vliegveld, en brengen ze onder in ons eigen hotel. Wie dat allemaal regelen? De ondernemende professionals van Customer Support.

Kies je richting en maak kilometers

Samen tekenen we voor de beste Customer Experience. Van calls en mails tot een gastvrije ontvangst en adviesgesprekken op kantoor. Van digitale ondersteuning met gepersonaliseerde informatie op onze innovatieve tot gepersonaliseerde productspecificaties. Bij ons staan klanten op een voetstuk. We zijn pas tevreden als we hun verwachtingen overtreffen.

Lever jij daar als lid van ons BAS Customer Support-team een actieve bijdrage aan? Kies je richting, maak kilometers, zorg voor verbinding, specialiseer je en groei door. Bij een van onze online klantcontact- en serviceteams, bijvoorbeeld. Of als receptionist op ons hoofdkantoor in Veghel. Bellen, chatten, mailen, klanten gastvrij ontvangen en verder helpen, bij BAS Customer Support maak je het verschil

Samen faciliteren we een ultieme klantreis

Weten wat klanten zoeken en willen, snel schakelen om de beste oplossing te bieden, altijd een stap extra zetten. Dát verstaan we bij BAS onder de ultieme klantreis. Als jij je thuis voelt in een internationaal team, waar zeventien talen worden gesproken, ben je meer dan welkom om die reis samen met ons handen en voeten te geven.

Wat je daarvoor in huis moet hebben? Affiniteit met trucktechniek, automotive en e-commerceplatforms is een voordeel. Maar enthousiasme en de energie om kilometers te maken zijn veel belangrijker. Samenwerken, denken in oplossingen, tot het uiterste willen gaan om klanten en collega’s te ontzorgen. Als je je daarin herkent, krijg je bij BAS de ruimte en middelen om te excelleren.

Customer Support bij BAS, kortweg

Klantcontacten leggen en onderhouden, klanten ontvangen en meenemen in de wereld van BAS, offertes samenstellen en toelichten, de puntjes op de i zetten in contracten. BAS Customer Support is even divers als gedreven. Samen gaan we voor een heldere missie: verkoopprocessen voorbereiden, begeleiden en optimaliseren en klantverwachtingen overtreffen.

Pak de kans om je te ontwikkelen en te specialiseren in Customer Support-processen waarin jij het verschil maakt. Werk, leer en groei. Schakel met klanten en collega’s, proef de commercie, bouw aan je in- en exportexpertise, trek je plan en geniet van de internationale dynamiek. Kortom: geef gas bij BAS! Veelvoorkomende vacatures: customer contact agent, customer service agent of manager, receptionist, delivery specialist.

Customer support professionals bij BAS – altijd een stap extra voor de klant

Customer support vacatures


Geen carrièrekans meer missen?

Activeer jouw BAS jobalert!

Enkele van jouw toekomstige collega's