Commercieel gedreven en gespitst op het optimaliseren en personaliseren van de klantreis. Offline en online.
Marketing bij BAS biedt een kleurrijk palet van speelvelden en specialismen. Met klantdata als goudmijn en
geavanceerde meetmethodieken als bron. Samen zetten we ons in voor effectieve marketingtrajecten met een maximaal
rendement.
Turnkey truckconcepten, mining, machinery, onderdelen en banden. Wat ze gemeen hebben? Je hebt
er kopers voor nodig. Dat begint met het spel van klanten bereiken, enthousiasmeren, boeien en binden via tal van
kanalen. Leads identificeren, campagnes opzetten en bijsturen.
Marketing bij BAS voltrekt zich voor 80 tot 90 procent online. Met veel nadruk op branding, data-driven targeting en leadgeneratie. ‘Marketing door een commerciële bril’. Strategieën formuleren en recht op ons doel af. Voor de hele organisatie – Retail, Trade en Service – en vanuit de visie dat lange termijninvesteringen winstgevend zijn.
Websites, E-platforms, internationale portals. productpresentaties, beurzen en business events. Actie, reactie, transactie. Bij BAS zetten we alle beschikbare marketingtechnieken en kanalen in om de Nederlandse en internationale transportwereld aan ons A-merk te binden. We testen alle beslissingen die we maken en acties die we ondernemen, sturen bij waar nodig en halen alles uit de kast voor de customer journey.
Eager, creatief, strategisch en doortastend vermogen. Die kwaliteiten proef je in het BAS marketingteam. Veel frisse ideeën, hoog innovatief vermogen en directe lijnen met verkoop en IT leveren een bijzondere synergie op. Iedereen pakt zijn specialisme en draagt bij aan vernieuwende omnichannel-trajecten. SEO, SEA, conversie-optimalisatie, content marketing, mobile marketing, UX-design, het staat allemaal op het marketing menu. Veelvoorkomende vacatures zijn: marketing communicatie specialist, (ux) designer, online marketeer en SEO/SEA specialist.